Regulamin
Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Undercut barber shop oraz sprzedaży kosmetyków.
Decydując się na oferowane przez salon usługi Klient akceptuje poniższy Regulamin.
-Salon Undercut otwarty jest w od poniedziałku do soboty w godzinach podanych na stronie undercut.pl
-Ceny zawarte w cenniku na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
-Undercut barber shop nie ponosi odpowiedzialności za nie zapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
-Zakres pracy(w tym czas) i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta.
-Zakup usługi w Undercut jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia ustnego, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usług oferowanych przez Salon, oraz że zapoznał się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
-W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia usługi, pracownik Salonu Undercut ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
-Za przedmioty pozostawione na terenie Undercut barber shop, Salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
-Za usługi świadczone w Undercut barber shop można płacić gotówką, karta płatniczą, blikiem lub voucherem zakupionym w jednym z naszych lokali.
-Wizyta może zostać umówiona telefonicznie, osobiście lub online. Na zarezerwowane wizyty należy zgłaszać się o wyznaczonej godzinie. W przypadku znacznego spóźnienia na wizytę (tj. opóźnienie powyżej 15 min), może nastąpić konieczność skrócenia wizyty lub odmowa jego wykonania.
-W przypadku nie pojawienia się klienta na umówioną wizytę (bez wcześniejszego odwołania minimum 12 h przed umówioną wizytą) Undercut zastrzega sobie prawo do pobrania całości opłaty za usługę.
-Klient umawiając się na wizytę w Undercut barber shop zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu.
-Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Undercut barber shop, zgodnie z obowiązującym od 25 maja 2018r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwany RODO/GDPR).
-Informujemy, że obszar salonu Undercut objęty jest monitoringiem.
Celem wprowadzenia monitoringu jest zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić firmę Undercut na szkodę. Zarejestrowane informacje nie będą wykorzystywane do celów innych niż wymienione wyżej.
Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy tj. Salon Fryzjerski.
Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 1 miesiąca, po których upływie podlegają automatycznemu skasowaniu.
-Salon może, po uprzednim poinformowaniu Klienta, odmówić wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online.
-Dopuszcza się korzystanie z usług przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia telefonicznego z osobą uprawnioną do jej wyrażenia w celu potwierdzenia wyrażenia zgody lub odmowy świadczenia usługi. Wyłącza się usługę mycia włosów dzieciom do 10 r.ż.
-Na terenie Salonu Undercut barber shop zakazane jest palenie papierosów, zażywanie środków odurzających, wnoszenie napojów alkoholowych, handel, akwizycja, korzystanie z urządzeń znajdujących się w Salonie bez zgody personelu Salonu, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
-Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług lub zakupionych kosmetyków w Undercut barber shop niezwłocznie po zauważeniu wady.
-Reklamację Klient składa osobiście w Salonie, w którym została wykonana usługa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: undercut@undercut.pl. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz opis reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także datę wykonania usługi/zakupu produktu.
-W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon Undercut zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wizyta Klienta w Salonie i umożliwienie pracownikom weryfikacji nienależycie wykonanej usługi lub zakupionego kosmetyku
-Salon Undercut rozpatruje reklamację w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta, lub osobista rozmowa Pracownika z Klientem.
-Prosimy o przemyślane zakupy w sklepie stacjonarnym t.j. w salonie Undercut. Nie przyjmujemy zwrotu użytego kosmetyku ani nie dokonujemy wymiany zakupionych produktów, jeżeli nastąpiło ich zużycie
-Undercut zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu